طراحی خلاقانه و الهام بخش بسته بندی میوه های خشک
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی خلاقانه و الهام بخش بسته بندی میوه های خشک

آیا می خواهید زندگی سالم و طولانی داشته باشید؟ خوب اینجا مانترا برای یک زندگی سالم است. میوه‌ها، همانطور که از نامشان می‌گوید، سالم‌ترین غذای روی زمین برای خوردن هستند. میوه های خشک که داروی طبیعت هستند به تقویت ایمنی بدن برای مبارزه با تقریباً همه بیماری ها کمک می کنند.

بسته بندی یکی از مراحل حیاتی برای این میوه های خشک لطیف است. وقتی در کیسه های زیپ، بسته ها، جعبه ها و غیره تازه بسته بندی می شود، آن را تازه تر و سالم تر می کند.

میوه های خشک که به عنوان میان وعده های سالم در نظر گرفته می شوند، همیشه مورد تقاضا هستند. در هند، میوه های خشک در بسیاری از موارد به عنوان نماد صلح و رفاه هدیه داده می شود. برای زیباتر شدن هر مناسبت، می توان آن را در جعبه های رنگارنگ، کیسه های تزئینی و ظروف بسته بندی کرد.

بسته بندی میوه های خشک باید بادوام و مقرون به صرفه باشد. سرزمین عجایب، 24 مانترا، سرزمین طبیعت و غیره تعدادی از برندهای برتر میوه خشک در هند با بسته بندی زیبا و مقرون به صرفه هستند.

آجیل و میوه های خشک مزیت های مختلفی را ارائه می دهند که گزینه های مصرف متعدد در طول روز از مکمل های غذایی گرفته تا میان وعده های در حال حرکت را در اختیار دارند. بسته به ارزشی که برند مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی بسته بندی آجیل هم تراز خواهد بود. احساس طراحی بسته بندی باید ظاهری طبیعی، گرافیکی جذاب و واقعی باشد که جلوه مات و براق را با هم ترکیب کند.

برای خرید دستگاه بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید .

همچنین بخوانید: چگونه آژانس طراحی گرافیک کسب و کار شما را برجسته می کند
پنجره های شفاف محصول نیز عالی هستند، به خصوص برای اقلام با ارزش مانند آجیل تازه و غذاهای رنگارنگ مانند میوه های خشک. برای به حداکثر رساندن این فرصت تجاری مهم، به دنبال بسته‌بندی باشید که کنترل بیشتر قسمت‌ها و همچنین جذابیت قفسه و اشتها را از طریق پنجره‌های شفاف، پالت‌های رنگی انتخابی و جلوه‌های کاغذی ارائه می‌دهد که محصولات با کیفیت و سالم را به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد.

طراحی بسته بندی میوه خشک باید به راحتی باز و پاره شود، کیسه های ایستاده با نصب زیپ به آجیل کمک می کند تا تازگی خود را حفظ کند. تصویر بر اساس نوع آجیل خواهد بود، طرح بسته بندی بادام هندی بادام مرکزی و طرح بسته بندی بادام بادام محور برای سایر طرح های بسته بندی میوه خشک خواهد بود.

اهمیت میوه های خشک، فواید، ارزش غذایی، اطلاعات نگهداری، هشدارهای آلرژیک، باید در طراحی بسته بندی ذکر شود. نام تجاری USP کیسه های بسته بندی میوه خشک باید در جلوی بسته بندی مشخص شود که می تواند اصالت، کیفیت، خلوص، گواهینامه ها، تازه بودن مزرعه و بدون مواد نگهدارنده باشد که در یک نگاه چشم مشتریان را به خود جلب می کند.





:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: